עיצוב מבואת הכניסה לבית- איך לעצב כניסה מרשימה לבית בקלות?

מערכת שורש  כ שבט, תשפא  2/2/2021

לבחור רהיטים למבואת הכניסה לבית זה בהחלט לא דבר פשוט, מומלץ לחשוב מראש על תקציב ולהגדיר מראש איזה רהיטים אתם מחפשים
.......................

עיצוב מבואת הכניסה לבית- איך לעצב כניסה מרשימה לבית בקלות?

צילום: shutterstock

ברוב המקרים, כאשר אנו נכנסים לבית של מכרים החלל הראשון שאנו רואים הוא מבואת הכניסה לבית, והיא מקבעת אצלנו את הרושם הראשוני על הבית כולו. אז איך אפשר ליצור מבואת כניסה יפה ומרשימה? ריכזנו לכם כמה טיפים שיסייעו לכם להפוך את הכניסה לבית למושלמת- הישארו איתנו!

ברוב המקרים מבואת הכניסה לבית מתפרסת על אזור יחסית קטן, אך אפשר בהחלט לעצב אותה ולגרום לה להפוך לחלל בלתי נשכח.

הוסיפו קונסולה מעוצבת- שלבו קונסולה שיקית עם מראה ייחודי, שתוסיף מראה מעניין לחלל הכניסה לבית. אנו ממליצים לבחור קונסולה עם מגירות, כך היא גם תשמש כרהיט נוי יפיפה, וגם תוכלו לאחסן בה חפצים קטנים כמו מפתחות או מסמכים למשל, אין מושלם מזה.

קונסולת אוסקר, מיוחדת ושימושית. מתוך אתר "קאזה".

הוסיפו מראה - תוכלו להוסיף מראה מעל הקונסולה שתשלים את המראה היוקרתי שהקונסולה משרה בחלל. כמו כן, תוכלו לתלות תפזורת של מראות בסגנונות ובגדלים שונים, וכך להשלים את המראה הייחודי שיצרתם במבואת הכניסה לבית.

הוסיפו ספרייה- חלל כניסה לבית הכולל ספריה מעוצבת הופך את החלל לבלתי נשכח. סדרו על הסיפריה את אוסף הספרים שלכם, וכך היא גם תשמש אתכם לאחסון. כמו כן, תוכלו להשתמש בה גם כרהיט נוי ולהניח עליה אקססוריז- אופציה מדהימה ואופנתית היא שילוב של עציצים במבואת הכניסה לבית, הם מוסיפים המון צבע ועניין לחלל. הוסיפו עציץ של ספטיפיליום, הוא סופח כימיקלים מזיקים ומטהרת את האוויר בחלל.

.

ספריית אניגמה בגוון אלון טבעי, הספרייה הכי מדהימה שראינו. מתוך אתר "קאזה".

צבעו את הקיר בגוון נועז- לעיתים חלל הכניסה לבית מתחבר עם חלל הסלון, כדי לבדל את מבואת הכניסה תוכלו לבצע את הקיר של המבואה. מומלץ ללכת על צבעים כמו מנטה, כחול כהה או אפילו כתום בהיר שישוו למבואה מראה מעניין וייחודי. בנוסף, תוכלו לתלות תמונות שאתם אוהבים, שלכם ושל בני המשפחה או יצירות אמנות.

הוסיפו פינת ישיבה- במידה ומבואת הכניסה לבית שלכם גדולה מספיק, תוכלו להוסיף פינת ישיבה. הוסיפו כורסא או כיסא מעוצב שיוסיפו שיק יוקרתי, כמו כן תוכלו לשלב כריות מיוחדות שישלימו את המראה המרשים.

הוסיפו מתלה- כולנו מכירים את התחושה, אנחנו יוצאים מהבית ונאלצים לחזור אליו לאחר כמה דקות כי שוב קלטנו ששכחנו משהו. אם תוסיפו מתלה בחלל הכניסה לבית אין סיכוי שתשכחו. תוכלו לתלות שם כובעים, צעיפים, מעילים ותיקים או כל דבר שאתם נוטים לשכוח.

והכי חשוב: בחרו את היצרן בחכמה- חשוב לחשוב בחברה אמינה, הכוללת שירות לקוחות נגיש ופעיל. יש המון חברות לא אמינות שנפתחות ונסגרות מהר, ובמידה ותצטרכו מהם שירות לא יהיה לכם עם מי לדבר. כמו כן, חשוב לבדוק האם החברה מספקת תקופת אחריות למוצריה.

לבחור רהיטים למבואת הכניסה לבית זה בהחלט לא דבר פשוט, מומלץ לחשוב מראש על תקציב ולהגדיר מראש איזה רהיטים אתם מחפשים. אל תזלזלו בחלל הכניסה לבית, חלל כניסה מושקע יגרום לכל מי שיכנס במפתן דלתכם להתרשם מהעיצוב. בקאזה יש מגוון רחב של רהיטים מהממים ואיכותיים עבור הסלון. "קאזה" מאפשרת לכם לרכוש מוצרי מעצבים במחירים שפויים! צרו איתנו קשר, אנו מבטיחים לסייע בכל שאלה.